כל מי שטס לחוץ לארץ או בתוך ארץ במטוסי נוסעים או מטוס אזרחי קל רואה שבכנף
של המטוס מנועים ענקיים שמסתובבים. היום נדבר על מנועים סילונים מסוג טורבו מניפה
שנקראים באנגלית Turbofan מנועים אלה לרוב מותקנים במטוסים אזרחיים ולא במסוקים
שמתאים למטוסים שטסים במהירות נמוכה בניגוד למנוע טורבו סילון. המנוע הזה מרעיש
פחות ממנועי טורבו סילון. מנועים מסוג הטורבו מניפה יעיל ביותר מהיריות של בין 400
ל 1000 קמ"ש. והיום ראיתי סרט איך מייצרים מנועים כאלה וראיתי כיצד הם נבדקים
ע"י צוות מומחים לפני התקנתם במטוסים ראיתי את הייצור כמה עדינות וקפדנות בייצור
על מנת שיהיה מנוע כשיר וללא תקלות. הסרט שראיתי על ייצור מנועי איירבוס.
של המטוס מנועים ענקיים שמסתובבים. היום נדבר על מנועים סילונים מסוג טורבו מניפה
שנקראים באנגלית Turbofan מנועים אלה לרוב מותקנים במטוסים אזרחיים ולא במסוקים
שמתאים למטוסים שטסים במהירות נמוכה בניגוד למנוע טורבו סילון. המנוע הזה מרעיש
פחות ממנועי טורבו סילון. מנועים מסוג הטורבו מניפה יעיל ביותר מהיריות של בין 400
ל 1000 קמ"ש. והיום ראיתי סרט איך מייצרים מנועים כאלה וראיתי כיצד הם נבדקים
ע"י צוות מומחים לפני התקנתם במטוסים ראיתי את הייצור כמה עדינות וקפדנות בייצור
על מנת שיהיה מנוע כשיר וללא תקלות. הסרט שראיתי על ייצור מנועי איירבוס.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה